!מעל 200 מומחים משפטיים עומדים לרשותך
האתר המשפטי הגדול והאיכותי ביותר בישראל
כניסה
כניסה עורכי דין
עמוד הבית
כניסה
החשבון שלי
מאמרים וחדשות
תנאי שימוש
מי אנחנו
כניסה עורכי דין
כניסה
הקייסים שלי
הודעות שהתקבלו
הודעות ששלחתי
חפש הודעה
פרטי חשבון
מי אנחנו
About Us: English
צור קשר
הצטרף לצוות המומחים
צוות המומחים
עו"ד ארז אלמוג
משרד ארז אלמוג– עורכי דין, מספק ליווי משפטי אסטרטגי, רישום חברות בארץ ובחו"ל, ייעוץ ראשוני ליזמים, טיפול בהקמת להמשך...
עו"ד ענת סרנגה מטלון מומחית לדיני משפחה
עו"ד סרנגה מטלון ענת הינה בעלת תואר L.L.B במשפטים בעלת ניסיון בתיקי משפחה מורכבים לרבות, תביעות משמורת הכרוכ להמשך...
בתחתית העמוד יש מקום להשיב לכותב הקייס
מספר קייס
18266
כותרת
תקלה בקליטה-הוט מובייל
תחום משפטי
דיני צרכנות ותביעות קטנות
הקייס
שלום, שמי שלמה ואני לקוח בהוט מובייל. לפני כ-5 חודשים התחלתי לסבול מבעיה של חוסר קליטה באזור שבו אני גר. במהלך חודש ינואר כשפניתי למוקד הטכני של הוט מובייל והצפתי את התקלה שאני חווה עד היום , הנציגים הטכניים השונים ביקשו שאכנס להגדרות ואשנה הגדרות בפלאפון-עשיתי זאת אך לא נוצר שום שינוי. הוצע לי להתקין את האפליקצייה של hot wifi calling. האפליקצייה הזו לא עזרה לצערי לפתור את בעיות הקליטה הקשות שאני חווה. לאחר כשבוע התקשרתי שוב למוקד הטכני ודיברתי עם המנהל של הצוות שהסביר שיש תקלה בקליטה באזור שבו אני מתגורר והוא פתח בקשה לצוות הנדסה לטפל בנושא. בגלל שאני עובד עם הטלפון והוא מהווה מקור פרנסה מאוד חשוב וקריטי לי ולא יכולתי לבצע שיחות,לשלוח הודעות וכדומה. נגרמו לי המון בעיות וויכוחים עם העבודה על בסיס יום יומי. לצערי כל חודש אני מתקשר מאז כדי להתלונן על התקלה הזו ועברו כבר 5 חודשים ואין כל שינוי בנושא. אף אחד בחברת הוט מובייל לא יצר איתי קשר מאז ינואר כדי לעדכן אותי מה נעשה בנושא והאם יש צפי לפיתרון התקלה. אתמול 17.05.2018 התקשרתי שוב למוקד הטכני כדי לבדוק מה נעשה עם התקלה של הקליטה באזור שבו אני מתגורר -השיחה ערכה כשעתיים שבמהלכם העבירו אותי בין 4 נציגים שונים ואף אחד מהם לא נתן לי תשובה ולא ידע היכן זה עומד. כשביקשתי מנהל ודרשתי לקבל תשובה בנושא מהמנהל הוא דיבר איתי וטען שהם מודעים לתקלה מינואר ואין להם צפי לפיתרון וזה בטיפול של מחלקת הנדסה. לבסוף ביקשתי לדבר עם מישהו ממחלקת הנדסה כדי לקבל תשובות אך המנהל הסביר לי שאין לאף אחד מהמחלקה הטכנית ולי איך לפנות לצוות הנדסה ושאין מה לעשות בנושא וזה יכול גם לקחת 9 חודשים ואפילו יותר. האם לקוח צריך לספוג את הפגיעה בפרנסה , את האובדן שעות עבודה ואת היחס המזלזל של צוות הנדסה והנציגים הטכניים של הוט מובייל שמודעים שיש תקלה אך לא טורחים לפתור אותה ופשוט מתעלמים מהתקלה. ברצוני לציין שכל השיחות שלי עם הנציגים של הוט מובייל מוקלטות בפלאפון שלי . בכל חודש את התשלום ממני גובה חברת הוט מובייל בצורה תקינה ומלאה אך השירותיים שהיא נותנת הם לקויים בצורה חמורה ואף אחד לא עומד בקנה מידה של מתן שירות תקין ללקוח ומתן חבילה כמו שסוכם בחוזה ההתקשרות מולם. בתאריך 17.05.2018 שלחתי מייל לפניות הציבור של הוט מובייל והם ענו שיתקשרו אליי תוך 14 ימי עסקים-לא יצרו עימי קשר עד היום. האם ניתן לתבוע את הוט מובייל על הפרת חוזה ועוגמת נפש? בתודה מראש שלומי
מאת
nakash130
כותב הקייס
פרטים על הכותב
שליחת תגובה
שלח הודעה ל nakash130
הודעתך תשלח לכותב הקייס ותופיעה באתר
רק הנמען כותב הקייס יקבל את הודעתך. יתר הגולשים באתר לא יוכלו לראות את הודעתך
צוות המומחים
עו"ד נרקיס לביא
המשרד עוסק בדיני משפחה, מקרקעין, הקמת חברות ועמותות, עריכת חוזים ודיני נזיקין. narkislaw@gmail.com
עו"ד גיא צברי
טיפול אישי ואיכותי בדיני לשון הרע באינטרנט וברשתות החברתיות טל': 054-6374355 www.tsabary-law.co.il המשרד מת להמשך...
עו"ד צפריר בר אילן
המשרד מוביל בדיני מקרקעין, נדל"ן, והוצאה לפועל 050-2025483 zof500@gmail.com