!מעל 200 מומחים משפטיים עומדים לרשותך
האתר המשפטי הגדול והאיכותי ביותר בישראל
כניסה
כניסה עורכי דין
עמוד הבית
כניסה
החשבון שלי
מאמרים וחדשות
תנאי שימוש
מי אנחנו
כניסה עורכי דין
כניסה
הקייסים שלי
הודעות שהתקבלו
הודעות ששלחתי
חפש הודעה
פרטי חשבון
מי אנחנו
About Us: English
צור קשר
הצטרף לצוות המומחים
צוות המומחים
עו"ד ארז אלמוג
משרד ארז אלמוג– עורכי דין, מספק ליווי משפטי אסטרטגי, רישום חברות בארץ ובחו"ל, ייעוץ ראשוני ליזמים, טיפול בהקמת להמשך...
עו"ד ענת סרנגה מטלון מומחית לדיני משפחה
עו"ד סרנגה מטלון ענת הינה בעלת תואר L.L.B במשפטים בעלת ניסיון בתיקי משפחה מורכבים לרבות, תביעות משמורת הכרוכ להמשך...
בתחתית העמוד יש מקום להשיב לכותב הקייס
מספר קייס
18236
כותרת
רשלנות של שירות לקוחות
תחום משפטי
דיני צרכנות ותביעות קטנות
הקייס
בס"ד הנדון : רשלנות של שירות הלקוחות של רשת חנויות משקפיים גדולה בישראל שלום רב, שמי א.פ אספר את המקרה וארצה לדעת אם כדאי לתבוע . רכשתי משקפיי ראייה עפ"י מרשם של משקפיים קיימות שלי שבהם אני רואה מעולה! בתאריך 4.4.18, יום רביעי, יחד עם חברתי במבצע של 300₪ יחד עם שובר של 30% הנחה ובגלל שמספרינו במשקפיים גבוהה מ-3 שילמנו סהכ 388.80 ₪ שתינו יחד. בתאריך ה6.4.18 יום שישי, הלכתי לאסוף אותם חזרה. כמובן שאני יודעת שצריך להתרגל למשקפיים בהתחלה אז הרכבתי אותם שלושה ימים שבהם ראיתי לא טוב וסבלתי מסחרחורות וכאבי ראש. חזרתי למוכר שמכר לי אותם וביקשתי שיבדוק האם המרשם תואם את המשקפיים הישנות שלי, הוא מצא שיש סטיות בזוויות וב p.d - הוא שלח אותם לתיקון בזוויות בטענה שהP.D לא משנה כי הסטייה קטנה. בנוסף, הסברתי לו שאם אני מרימה את הראש ומסתכלת בחלק התחתון של העדשה אז אני רואה טוב. כעבור כמה ימים נשלחה אלי הודעה שהמשקפיים חזרו מתיקון. הגעתי בפעם *השלישית* שיש לציין שכל פעם שילמתי מוניות הלוך וחזור! שכל מונית זה בערך 20 ₪. הגעתי לסניף ושוב לא ראיתי טוב! אותה בעיה. בחלק התחתון של העדשה אני רואה טוב ובאמצע לא. המוכר ניסה להתקשר למנהלת איזור הדרום והיא לא ענתה. בזמן הפרטי שלי אני ממתינה שיחזרו אליו לשיחה, כעבור עשרים דקות של המתנה לא הייתי מוכנה להמתין יותר וסיכמנו שהוא ישלח את המשקפיים לתיקון הפעם בP.D . התחושה שחוויתי בסניף הייתה שאין למוכרים שום ידע באיך לעזור לי. פשוט תסכול. השארתי הודעות לשירות לקוחות ורק אחרי כמה ימים חזרו אליי. הסברתי לנציגה את אשר קרה. והיא הסבירה שאחכה לקבל את המשקפיים שוב ואם הם לא יהיו טובות אוכל לקבל החזר כספי וכמובן שהיא תשלח פיצוי! בתאריך ה26.4.18 (כעבור 14 ימי עסקים) הלכתי שוב בפעם *הרביעית* לסניף מול הים וכמובן שלא ראיתי טוב במשקפיים האלה! ובמשקפיים הישנות שלי אני רואה מעולה. בפעם הזאת ביקשתי לדבר עם מנהל הסניף הסברתי לו שאני מגיעה לסניף כבר בפעם הרביעית ושאני רוצה להבין למה אני לא רואה טוב במשקפיים בעוד שבמשקפיים שלי אני רואה מצויין. הוא הבטיח לשלוח לתיקון ושאם בפעם הבאה הם יחזרו ואני לא אראה בהם טוב אני אוכל להחליף מסגרת אחרת או לקבל החזר כספי. חזרתי לחנות בפעם ה*חמישית* והפעם שירתה אותי העובדת. לא ראיתי במשקפיים טוב והיה הרגשה כאילו עובדים עליי ששולחים אותם לתיקון. ביקשתי החזר כספי ואת הפיצוי שהבטיחה לי הנציגה בשירות הלקוחות. המוכרת טענה שלא אמרו לה שום דבר על החזר כספי או על פיצוי ,שמנהל החנות לא נמצא ושהוא גם לא עונה לה בפלאפון ושוב פעם המתנתי בסניף חצי שעה בשביל שאוכל לקבל תשובות ,לא להגיע שוב ולשלם מוניות! השארתי למוכרת את המספר פלאפון שלי וביקשתי שכשתהיה תשובה שתודיע לי ,היא חזרה אליי ואמרה שמנהל החנות אמר לה שלו אין תשובות. שאני צריכה לפנות לשירות לקוחות בעצמי. השארתי לשירות הלקוחות הודעות ולא חזרו אליי גם כעבור 48 שעות. השארתי הודעות ב21.5 וגם ב24.5 וגם ב5.6 ועדיין לא חזרו אליי. השאלה שלי היא , האם יש לי עילה לתביעה? אין לי שיחות מוקלטות או משהו..? תודה רבה לעונים
מאת
olga012170
כותב הקייס
פרטים על הכותב
שליחת תגובה
שלח הודעה ל olga012170
הודעתך תשלח לכותב הקייס ותופיעה באתר
רק הנמען כותב הקייס יקבל את הודעתך. יתר הגולשים באתר לא יוכלו לראות את הודעתך
צוות המומחים
עו"ד נרקיס לביא
המשרד עוסק בדיני משפחה, מקרקעין, הקמת חברות ועמותות, עריכת חוזים ודיני נזיקין. narkislaw@gmail.com
עו"ד גיא צברי
טיפול אישי ואיכותי בדיני לשון הרע באינטרנט וברשתות החברתיות טל': 054-6374355 www.tsabary-law.co.il המשרד מת להמשך...
עו"ד צפריר בר אילן
המשרד מוביל בדיני מקרקעין, נדל"ן, והוצאה לפועל 050-2025483 zof500@gmail.com