!מעל 200 מומחים משפטיים עומדים לרשותך
האתר המשפטי הגדול והאיכותי ביותר בישראל
כניסה
כניסה עורכי דין
עמוד הבית
כניסה
החשבון שלי
מאמרים וחדשות
תנאי שימוש
מי אנחנו
כניסה עורכי דין
כניסה
הקייסים שלי
הודעות שהתקבלו
הודעות ששלחתי
חפש הודעה
פרטי חשבון
מי אנחנו
About Us: English
צור קשר
הצטרף לצוות המומחים
צוות המומחים
עו"ד ארז אלמוג
משרד ארז אלמוג– עורכי דין, מספק ליווי משפטי אסטרטגי, רישום חברות בארץ ובחו"ל, ייעוץ ראשוני ליזמים, טיפול בהקמת להמשך...
עו"ד ענת סרנגה מטלון מומחית לדיני משפחה
עו"ד סרנגה מטלון ענת הינה בעלת תואר L.L.B במשפטים בעלת ניסיון בתיקי משפחה מורכבים לרבות, תביעות משמורת הכרוכ להמשך...
בתחתית העמוד יש מקום להשיב לכותב הקייס
מספר קייס
18019
כותרת
ביטול עסקה - בר מים
תחום משפטי
דיני צרכנות ותביעות קטנות
הקייס
שלום רב, בתאריך 09/4/18 ביצעתי עסקה טלפונית לרכישת בר מים של חברת "אפיקים" בה הובטח לי מכשיר בר מים כולל תוספות סננים וכו תמורת תשלום חודשי בסך של 79 ש"ח לתקופה של 36 חודשים. כשהגיע הטכנאי להתקין את המכשיר לא הייתי בבית, אך אשתי הייתה וזה הציע לה התקנת מערכת סינון למכשיר תמורת תוספת של 36 ש"ח לתקופה של 36 חודשים. בנוסף, אמר לה הטכנאי שבמידת הצורך, תוכל ליצור קשר עם החברה ולבטל את התקנת המערכת סינון ואת התשלום הכרוך בכך אך "שכח" לציין בשמדבר בעלות ביטול בסך 320 ₪ בגין הסנן. משהסכימה אשתי, התקין הטכנאי את מערכת הסינון ואף אמר לה שללא מערכת זו אין טעם ברכישת המכשיר שכן בשל אופיו של המכשיר נדרש סינון מוגבר המונע חדירת אבנית וכו. כשהגעתי הביתה בשעות הערב והתבררו לי הדברים ניסיתי ליצור קשר עם הטכנאי אך ללא הצלחה. למחרת פניתי לחברה באופן טלפוני ואלו ביקשו שאפנה בכתב. שלחתי מייל ובו ציינתי שהובטח לי שאקבל תוספות למכשיר ללא תוספת עלויות וביקשתי להחזיר את המחיר ל 79 ש"ח כפי שסוכם עימי או, לחלופין לבטל את העסקה. נציגת שירות לקוחות פנתה אליי וביקשה הקלטת שיחה של רכישת המכשיר ולאחר בדיקה חזרה אליי בתאריך 18/4/18 ואמרה שהנציג לא ציין מערכת סינון בחינם. באותו יום חזרתי אליה במייל וביקשתי פירוט בכתב של תנאי ביטול העסקה ותנאי התשלום בגין הביטול (כל זאת לאחר שכבר ציינתי בפנייתי בתאריך 11/4/18 שאני מעוניין בביטול העסקה). לאחר התכתבויות נוספות, בתאריך 24/418 ציינתי שוב שברצוני לבטל את העסקה וביקשתי התחשבות מצד חברת אפיקים בעלויות הביטול. לאחר התכתבויות נוספות, היום, בתאריך 6/5/18 נציגת כתבה לי כך: "אכן ביקשת ביטול בתאריך זה, אך לא אישרת ביטול ובינתיים עבר חודש, ביטול עסקה בתוך 14 יום, לאחר שחולף 14 יום והלקוח לא אישר את הביטול, בקשת הביטול אינה בתוקף. לפי בדיקה מול מנהל שרות הלקוחות כרגע לא ניתן לבטל עסקה." כפי שכתבתי לעיל, במהלך 14 יום מתאריך רכישת המכשיר כתבתי פעמיים שברצוני לבטל את העסקה אך ביקשתי הוזלה במחיר עלות הביטול. האם אין מדובר בהטעייה? האם הם יכולים למנוע ממני ביטול העסקה? האם ביכלתי להגיע אתם לביטול עסקה ללא הגשת תביעה? האם כדאי לי להגיש תביעה?
מאת
liors
כותב הקייס
פרטים על הכותב
שליחת תגובה
שלח הודעה ל liors
הודעתך תשלח לכותב הקייס ותופיעה באתר
רק הנמען כותב הקייס יקבל את הודעתך. יתר הגולשים באתר לא יוכלו לראות את הודעתך
צוות המומחים
עו"ד נרקיס לביא
המשרד עוסק בדיני משפחה, מקרקעין, הקמת חברות ועמותות, עריכת חוזים ודיני נזיקין. narkislaw@gmail.com
עו"ד גיא צברי
טיפול אישי ואיכותי בדיני לשון הרע באינטרנט וברשתות החברתיות טל': 054-6374355 www.tsabary-law.co.il המשרד מת להמשך...
עו"ד צפריר בר אילן
המשרד מוביל בדיני מקרקעין, נדל"ן, והוצאה לפועל 050-2025483 zof500@gmail.com