!מעל 200 מומחים משפטיים עומדים לרשותך
האתר המשפטי הגדול והאיכותי ביותר בישראל
כניסה
כניסה עורכי דין
עמוד הבית
כניסה
החשבון שלי
מאמרים וחדשות
תנאי שימוש
מי אנחנו
כניסה עורכי דין
כניסה
הקייסים שלי
הודעות שהתקבלו
הודעות ששלחתי
חפש הודעה
פרטי חשבון
מי אנחנו
About Us: English
צור קשר
הצטרף לצוות המומחים
צוות המומחים
עו"ד ארז אלמוג
משרד ארז אלמוג– עורכי דין, מספק ליווי משפטי אסטרטגי, רישום חברות בארץ ובחו"ל, ייעוץ ראשוני ליזמים, טיפול בהקמת להמשך...
עו"ד ענת סרנגה מטלון מומחית לדיני משפחה
עו"ד סרנגה מטלון ענת הינה בעלת תואר L.L.B במשפטים בעלת ניסיון בתיקי משפחה מורכבים לרבות, תביעות משמורת הכרוכ להמשך...
בתחתית העמוד יש מקום להשיב לכותב הקייס
מספר קייס
17674
כותרת
השכרת רכב בחול
תחום משפטי
דיני צרכנות ותביעות קטנות
הקייס
שלום רב, ברצוני לברר האם קיימת עילה לתביעה במקרה הבא- בתאריך 3.12.17 הזמנתי רכב להשכרה עבור התקופה 14-25.12.17 בטורונטו, קנדה, מחברת Rentalcars. ההזמנה בוצעה באמצעות האינטרנט וקיבלתי אישור הזמנה למייל. הרכב שהוזמן דרך האתר הינו מסוג Jeep Grand Cherokee או דומה לו. יש לציין כי הרכב שהוזמן נבחר מתוך מחשבה ובחירה ברכב איכותי ונוח שישרת אותי בנסיעות הארוכות ברחבי קנדה, עם 3 נוסעים נוספים. בתאריך 14.12.17 נחתתי עם חבריי בשדה תעופה שבטורונטו וניגשנו לעמדת חברת "Dollar" על מנת לאסוף את הרכב. בעמדה נאמר לנו כי אין במלאי את הרכב עבורו שילמתי וכי הרכב הזמין היחיד שקיים במלאי הוא Jeep Wrangler. גם לאחר שהצעתי לשלם סכום כסף גבוה יותר בעבור רכב אחר, נאמר לי שלא קיים במלאי שום רכב אחר. במהלך היומיים הראשונים ולאחר נסיעה ממושכת ברכב, הבחנו כי לא קיים חימום בחלק האחורי של הרכב (במשך כל נסיעה ברכב היו נוסעים שנדרשו לשבת במושב האחורי מפאת כמות הנוסעים). בנוסף, גג הרכב מיועד לפירוק בחודשי הקיץ ולכן רמת האטימות שלו לא גבוהה במיוחד ובנסיעות ארוכות הרגשנו כי חודר אויר לתוך הרכב שגרם לרעש רב וקור. נכנסנו לאפליקציה של חברת Rentalcars על מנת ליצור קשר עם נציג, ניסינו להתקשר למספר המוצג באפליקציה מספר פעמים, אך לא היה מענה. השארנו הודעה באפליקציה ונציג מטעם החברה חזר אלינו לאחר יומיים למספר מקומי שהשארנו. ברגע שנציג יצר קשר עם המספר המקומי (משפחה שגרה בקנדה), הנציג היה מוכן לדבר רק עם מי שביצע את ההזמנה. מאחר ולא הייתי נוכח באותו רגע, הנציג אמר שיחזור בהמשך היום למספר הישיר שלי (מבצע ההזמנה) אך לא חזר. במקביל, ניגשנו לסוכנות "Dollar" שבמונטריאול, על מנת לנסות לקבל רכב חלופי אך כל רכב שהוצע לנו היה רכב בקטגוריה נמוכה יותר וללא החזר כספי יחסי. נשארנו עם הרכב שהזמנו והמשכנו את הטיול, כשמי שישב במושב האחורי לבוש בכל נסיעה במעיל וכפפות. חזרנו לארץ ויצרנו קשר עם חברת Rentalcars על מנת לקבל החזר כספי כלשהו על עוגמת הנפש והעוול שנגרם במהלך טיול שמטרתו הייתה הנאה בלבד. מחברת Rentalcars קיבלנו תשובה כי הזיכוי היחיד שברצונם לתת הינו 67 דולר קנדי (כ180 ש"ח) על חוסר שביעות רצוני, בעוד עלות ההזמנה המקורית הינה 2248 ש"ח. ברצוני לבדוק האם יש עילה לתביעה על הנאמר לעיל. תודה רבה, טום אטיאס.
מאת
attias
כותב הקייס
פרטים על הכותב
שליחת תגובה
שלח הודעה ל attias
הודעתך תשלח לכותב הקייס ותופיעה באתר
רק הנמען כותב הקייס יקבל את הודעתך. יתר הגולשים באתר לא יוכלו לראות את הודעתך
צוות המומחים
עו"ד נרקיס לביא
המשרד עוסק בדיני משפחה, מקרקעין, הקמת חברות ועמותות, עריכת חוזים ודיני נזיקין. narkislaw@gmail.com
עו"ד גיא צברי
טיפול אישי ואיכותי בדיני לשון הרע באינטרנט וברשתות החברתיות טל': 054-6374355 www.tsabary-law.co.il המשרד מת להמשך...
עו"ד צפריר בר אילן
המשרד מוביל בדיני מקרקעין, נדל"ן, והוצאה לפועל 050-2025483 zof500@gmail.com